رییس اداره امور اصناف و تشکلهای اداره کل صمت استان بوشهر؛

مصوبات شورای عالی مسکن با قدرت اجرایی خواهد شد

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرایی شدن بیش از 70درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان  به منظور افزایش تولید و اشتغال در بنگاه های اقتصادی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۲۴۸۲
به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر؛ مهدی صفوی افزود : طی سال گذشته تعداد 70 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به منظور تعیین 532 مصوبه به منظور رفع مشکلات و توسعه بنگاههای اقتصادی برگزار شده است. 
 
صفوی با اشاره به اهمیت تشکیل جلسات کارگروه تسهیل عنوان کرد:  از تعداد  532 مصوبه ابلاغ شده ، تا کنون بیش از 70 درصد مصوبات با همکاری دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل  استان اجرایی شده و مابقی در دست  اقدام می باشد. 
 
وی بیان کرد : دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مستقر در اداره کل صمت استان ، بطور مستمر نسبت به پیگیری و رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان  با استفاده از قوانین و مقررات جاری در جهت مرتفع نمودن مسائل و مشکلات مربوطه سرمایه گذاران بنگاههای اقتصادی اقدام نموده است  .
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد : در سال 1402  بیش از  500 پرونده  بنگاه اقتصادی دارای مشکل  درجلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار یا معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری ، مدیران دستگاههای اجرایی و بانک های عامل  مورد بررسی دقیق کارشناسی و تصمیم گیری لازم قرار گرفته است .
 
وی اضافه کرد: دستور کارهای مطرح شده بنگاههای اقتصادی در حوزه های صمت، جهاد کشاورزی ، میراث فرهنگی و گردشگری و غیره بوده است .
 
مدیر کل صمت استان  با اشاره به تسریع رسیدگی به مشکلات بنگاههای تولیدی ازطریق تشکیل جلسات کارگروه تسهیل بصورت مستمر تصریح کرد : هماهنگی لازم برای تکمیل طرح‌های  صنعتی نیمه تمام، پیگیری تامین سرمایه ثابت و در گردش، فعال سازی واحدهای تولیدی راکد، امهال بدهی معوق بانکی، تامین تجهیزات و مواد اولیه، تکمیل زیر ساخت های لازم نظیرتامین آب و برق و گاز، معافیتهای مالیاتی، رفع مشکل زیست محیطی و غیره از جمله موضوعات مورد بحث و تصمیم گیری در جلسات مذکور بوده است .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها